Haberler

Fethiye İzmir Transfer

fethiye izmir transfer anımızla alakalı bu yorumumu paylaşmak istedim: Yaz sezonu başladı artık tabikide bize de arada tatil yapmak düşüyor. Geçenlerde eşimle bir tatil planı yapmak istedim. Araştırmalarım sonucunda Fethiye’nin gayet hoş ve sakin bir yer olduğunu duydum. Nasıl gidebilirim diye araştırırken bu transfer firmasını tavsiye etti arkadaşlarım. Neden bu firma dedim? Onlarda daha önce Fethiye’ye gitmişler ve bu firma ile seyahat etmişler. Bana da bu yüzden tavsiye ettiler. Tamam dedim bende. Hemen irtibata geçtim onlarla sağ olsunlar çok kibar saygılı olarak yaklaştılar bana. Her şeyi ayarladık günümüzü ve nereye nasıl gideceğimizi.

11 Mayısta yola çıktık. Gerçekten seyahat etmeye başlayınca anlıyorsunuz transfer hizmetini kullanmış olduğum firmanın kalitesini ve fethiye izmir transfer hizmetinin standartlarını görüyorsunuz. Daha başlangıçta karşılıklı güzel diyalog araçların düzeni ve temizliği şoför arkadaşların giyinme tarzı kısacası her şeyi çok ciddi bir şekilde ele almışlar. Arada mola veriyoruz güzel yerlerde oturuyoruz doğanın tadıyla daha güzel bir tatilin geldiği belli idi. Araç içinde dinlenebilirsiniz TV izleyebilirsiniz internete girebilir içecek alabilirsiniz kısacası ev ortamını sundular bizlere.

Daha önce başka firmalarla da görüşmem olmuştu ama arkadaşlarımın tavsiyelerini ne kadar doğru bir yol izlediğimin farkına varmış bulunuyorum. Arkadaşlarıma gerçekten çok teşekkür ediyorum. Bu rahat ortamı bize yaşattıkları için. Slow müzikler eşliğinde Fethiye İzmir transfer seyahatimize devam ediyoruz.

Seyahat o kadar güzel geçiyordu ki Fethiye’ye ne zaman vardığımızın farkında bile değildik. Şoför arkadaş kalacağımız otele bilgi verdi. Birazdan otelinizde olacağız diye. Camdan dışarıya bakarken iyi ki Fethiye’ye gelmişiz diyoruz. Doğa ve deniz iç içe manzara harika insanlar kordonda kol kola gayet hoş bir çevrede dolaşıyorlar. Neyse otelimize geldik. Eşyalarımızı aldık. Şoför arkadaşa teşekkür ettik. Otelden çalışanlar karşıladı bizi rezervasyon sordular bizde bu firma aracılıyla geldik ismimiz Soner dedik.

Onlarda zaten haberdar oldukları için tabiki hoş geldiniz fethiye izmir transfer hizmetine buyurun efendim dediler. Gerçekten seyahat için bu firmayı ve Fethiye’yi tercih ettiğimiz için hiç pişman olmadık. Dönüşte de tabiki aynı şekilde döneceğiz. Sizlere de tavsiye ediyorum önemli olan seyahat firması ne kadar rahat yolculuk o kadar güzel bir tatil geçirmenize büyük fayda sağlıyor. Deniz kum güneş her şey çok güzel burada. fethiye izmir transfer listesine herkesi bekliyoruz

\"\"

fethiye izmir transfer izmir fethiye transfer fethiye transfer fethiye izmir havalimanı fethiye transfer izmir havaalanı fethiye transfer izmirden fethiyeye ulaşım